دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۲| شرکت دکوراسیون داخلی هویار
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۲

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

روند طراحی داخلی سال ۲۰۲۲ به ما می گوید که سال جدیدی برای سبک های طراحی است. طراحی داخلی مینیمالیستی سالهاست که بر قلب ما حکومت کرده است.

این موضوع به یک روند، با توجه به مد تعریف می شود. به استایل، رنگ ها، مواد و اشکالی اشاره دارد که در یک فصل خاص محبوب هستند و ممکن است تأثیر طولانی مدت بر بازار داشته باشند. روند طراحی داخلی شبیه به روند مد است. زیرا هر دو از فرهنگ و رویدادهای جاری الهام گرفته شده اند. تلاش برای تشخیص جهتی که جدیدترین روندها در پیش خواهند گرفت و اینکه کدام سبک ها، مواد و رنگ ها در فصل آینده برای مصرف کنندگان جذاب تر خواهند بود.

گرایش طراحی داخلی یک ایده مرکزی است که تمام عناصر یک پروژه بر اساس آن طراحی می شوند. این رشته ای است که تمام عناصر طراحی را به هم پیوند می دهد و به کل پروژه شخصیت مرکزی می بخشد. از این رو، روند طراحی داخلی با ابزارها و برنامه های طراحی داخلی بسیار مورد بحث و نمایش قرار می گیرد.

رنگ‌ها نقش مهمی در طراحی داخلی دارند و همیشه برای روند فعلی طراحی داخلی مهم هستند. آنها می توانند طرح های شما را بسازند یا بشکنند، زیرا رنگ ها احساسات افرادی را که در فضای شما وجود خواهند داشت برمی انگیزند. برای طراحی مطابق با آخرین روندها، رنگ ها باید با ظاهر، طراحی و احساس خانه مطابقت داشته باشند. در فصول قبل، رنگ های گرم با رنگ های سردتر مانند بنفش معامله می شد.

با این حال، در سال 2022، رنگ های گرم در حال بازگشت بزرگی هستند. در حالی که رنگ قرمز به عنوان رنگ فصل در نظر گرفته می شود، تمام سایه های قرمز، نارنجی و نارنگی ترندهای سال 2022 را به خود اختصاص خواهند داد. رنگ های قهوه ای و بژ امسال برای رنگ های خاکی در خانه ها رایج تر هستند. اگرچه در سال گذشته، خاکستری بیشتر به عنوان رنگ خنثی استفاده می شد، اما رنگ بژ و پالت رنگ گرم جایگزین رنگ های سرد در این فصل شده است.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: